Applying K-pop success strategy to business K-pop has entrenched itself as a bona fide phenomenon in Asia and is rapidly extending its reach to new markets. Companies in other industries can benefit from its success by deploying K-pop based products and tourism packages, using K-pop stars as spokesmen, and piggybacking on K-pop’s transnational appeal. Companies can also learn from K-pop’s system of rigorous training and long-term planning. K-pop’s gloal reach On the heels of the successful launch of Korean TV dramas in foreign markets, K-pop began to make inroads in China, Japan and Thailand in the early 2000s. In recent years K-pop has expanded into Europe, the Middle East and the Americas in a second “Korean Wave.” K-pop’s current reigning girl group, “Girls’ Generation,” made their nationwide US debut with an appearance on “The Late Show with David Letterman” and “Live! With Kelly” this year. In addition to highly well-received international tours, K-pop has experienced e
꽃물이 들었어요 외로웠던 나의 가슴에 빨강 노랑 분홍빛의 곱디 고운 사랑 꽃물이 어서 내게로 오세요 어서 손잡아 주세요 나는 그대 남자예요 하나도 아낌없이 하나도 남김없이 모두 모두 줄게요 눈물일랑 주지 말아요 아픔일랑 주지 말아요 이제는 그대만이 나에게 전부예요 영원히 영원히 영원히 꽃물 든 나의 가슴에 상처를 주지 마세요 그대를 사랑합니다 꽃물이 들었어요 외로웠던 나의 가슴에 빨강 노랑 분홍빛의 곱디 고운 사랑 꽃물이 어서 내게로 오세요 어서 손잡아 주세요 나는 그대 남자예요 하나도 아낌없이 하나도 남김없이 모두 모두 줄게요 눈물일랑 주지 말아요 아픔일랑 주지 말아요 이제는 그대만이 나에게 전부예요 영원히 영원히 영원히 꽃물 든 나의 가슴에 상처를 주지 마세요 그대를 사랑합니다 그대를 사랑합니다
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